OS ESCOLARES DE TOMIÑO COIDAN AS SÚAS PLANTAS DENTRO DUNHA EXPERIENCIA IMPULSADA ENTRE O CONCELLO, VIVEIRISTAS E DOCENTES

Os resultados da actividade poderán contemplarse este domingo na XI edición da Mostra de Cultivos do Baixo Miño, que se inaugura mañá en Goián

AcuBam (Asociación Cultivos Baixo Miño) impulsa con la colaboración del Concello de Tomiño y del equipo docente de los diferentes colegios de Primaria del municiapio, el proyecto “As nosas amigas as plantas”, con el que pretende acercar el mundo del viverismo a los escolares, como actividad de sensibilización previa a la 11ª edición de la Mostra de Cultivos do Baixo Miño, que se celebra este fin de semana en Goián.

En esta 11ª edición, la apuesta del Concello y AcuBam, va un paso más allá, poniendo a disposición de los centros educativos una diplomada en magisterio, con el fin de conseguir mejorar el trabajo que se venía haciendo en pasadas ediciones en las que, con la colaboración de asociados, cada niño podía cultivar su propia planta ornamental.

El año pasado, se creó el Teléfono Verde, un experimento que tenía como meta transmitir los conocimientos de los viveristas, a alumnos y docentes. En esta oportunidad, la apuesta es aún más ambiciosa, ya que se pone en marcha un plan piloto con el fin de cumplir con una de las premisas de la asociación: la defensa del sector y su revalorización social.

Así, la educadora continúa recorriendo las aulas de los colegios de Tomiño, acercando a los escolares uno poquito más de la cultura viverística del Baixo Miño, con la intención de contribuir a que los pequeños aprendan a querer su tierra y conozcan sus potencialidades.

Paralelamente, se creó un pequeño blog, donde se van subiendo imágenes y contenidos de las actividades (blog)

Los organizadores agradecen a los asociados de AcuBam que realizaron las aportaciones de materiales de manera totalmente gratuita, y que permitieron realizar las plantaciones en las escuelas (Suministros Hortícolas Bacelo y Viveros Río Tollo) por su colaboración.

Agradecen también la buena acogida que por parte de los docentes de los centros educativos, está teniendo esta iniciativa.

 

Mostra de Cultivos Baixo Miño-5Experiencia singular

Alumnos del colegio Pedro Caselles Beltrán hicieron de viveristas por un día. Miembros de AcuBam llevaron bulbos de tulipanes y plantas de geranio al centro. Cada niño plantó un bulbo, y ahora tendrán que cuidarlos para que crezcan y hagan un hermoso jardín. “Ao día de hoxe, temos unha morea de árbores nas aulas e noutras zonas, medrando en cartóns de leite; algunhas xa miden 15 cm. de alto, e non deixan de medrar”, explican dende este centro educativo situado no casco urbano de Tomiño.

Los trabajos de todos los colegios podrán contemplarse en la exposición que se organiza dentro de la Mostra de Cultivos, los días 26 y 27 de abril, en el pabellón polideportivo de Goián.

 

O sector dos cultivos na comarca do Baixo Miño, xera máis de 500 empregos directos (70% deles femininos) e máis de 200 indirectos. Na actualidade, adícanse unhas 600 hectáreas ao cultivo de planta ornamental e flor. A distribución da produción faise en España (60 %) e no estranxeiro (40 % restante), cunha facturación anual que supera os 55 millóns de euros.

PROGRAMA XI MOSTRA DE CULTIVOS BAIXO MIÑO

Sábado 26 Abril | XORNADA PROFESIONAL

HORARIO: 12.00h a 20.00h

12.00h INAUGURACIÓN OFICIAL

Todo o sector de cultivos do Baixo Miño viviu unha profesionalización e expansión nos últimos anos e buscamos neste día ampliar relacións comerciais que nos permitan chegar máis aló.

A xornada permitirá un maior coñecemento das empresas expositoras.

PORTAS ABERTAS

Seis dos nosos socios abrirán as súas instalacións para que, quen o desexe, visite as súas empresas. Brotes, Coplant, Río Tollo, Vidaplan, VBM, Cultivos Amado, Viveiros Nilo e planIDga permanecerán abertas todo o sábado 26.

A visita pode ser libre ou nas rutas programadas pola organización da Mostra de Cultivos en autobús.

 

Domingo 27 Abril | PÚBLICO XENERAL

HORARIO: 10.00h a 20.00h

 

ACTIVIDADES

12.30h Praza dá Preta

Inauguración da escultura de Carlos Fernández en honra de Juan Peixoto Carreira, como xerme do viverismo en Tomiño.

17.00h Vai ser boa!Espectáculo musical infantil da compañía Migallas Teatro

20.00h Clausura

E ademais…

  • Tallado de madeira con motosierras | Patrocinado por Talleres O Milagre
  • Actividades Infantís | Dirixidas por un monitor de tempo libre
  • Exposición de escultura co viverismo como temática | Ignacio Moure, Xuxo Malone, Luís Álvarez, Carlos Fernández, Carlos Fierro, José dá Silva, Anxo Ferreira, Genaro Alonso, Adrián Pena, Francisco Liquito, Madalena Maceda, Xabi Garrido e José Luís Rodríguez.
  • Exposición de Bonsais | Javier González

 

[justified_image_grid]



X