Curso de COMMUNITY MANAGER

febreiro-ig

Curso de COMMUNITY MANAGER

 

A quen vai dirixido: persoas interesadas en iniciarse na formación unha profesión de futuro especializada en xestionar correctamente a imaxe dunha empresa ou marca nas redes sociais. CONTIDO DO CURSO: • FUNCIÓNS DA COMMUNITY MANAGER + FERRAMENTAS DE XESTIÓN E MONITORIZACIÓN • PLANIFICACIÓN E CREACIÓN DE CONTIDOS DIXITAIS PARA EMPRESAS, FORMATOS DE PRODUCIÓN ONLINE. • COMO SE CONSTRÚE A WEB: HOSTINGS, DOMINIOS, CMS, PLANTILLAS, RECURSOS, FERRAMENTAS, HTML E COPYWRITING • WORDPRESS PÚBLICO E PRIVADO. XESTIÓN E PUBLICACIÓN DE BLOGS • MARKETING EN REDES SOCIAIS: TWITTER, FACEBOOK, INSTAGRAM • DESEÑO DUN PLAN DE MARKETING PARA EMPRESAS.

 

Duración: 30h.

 

Temporalización: días 17, 18, 19, 20, 22, 23, 24, 25, 26 e 27 de febreiro. Horarios: luns a venres de 17:00 a 20:00 horas e sábados de 10:30 a 13:30 horas.